Google Trends
Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία: NetTools στις 26/10/2009 από sifisΕτικέτες: fun, Google Trends
Ένα εργαλείο που κυκλοφορεί εδώ και μερικά χρόνια από την Google είναι το Google Trends.
Το εργαλείο αυτό σου δίνει την δυνατότητα να δεις πόσο δημοφιλής είναι μια αναζήτηση χρονολογικά και γεωγραφικά. Ακόμη μπορείς να συγκρίνεις δύο ή περισσότερες αναζητήσεις και να πάρεις μια συγκριτική γραφική παράσταση.
Ενώ δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω μέχρι στιγμής το παραπάνω εργαλείο για κάποια “σοβαρή” έρευνα, βρίσκω πως είναι ένα καταπληκτικό παιχνίδι.
Ειδικά αν, σαν κι εμένα, σε γοητεύει η ασήμαντη λεπτομέρεια ή αν συσσωρεύεις γνώσεις που θεωρητικά θα σου είναι άχρηστες στο μέλλον.
Ο τρόπος είναι απλός. Δίνεις τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που θέλεις να συγκρίνεις χωρισμένες με κόμα και πατάς το κουμπί Search Trends για να δεις τα αποτελέσματα.
Τα αποτελέσματα βασίζονται στην βάση δεδομένων της Google και έχουν σχέση με το πόσο συχνά γίνεται αναζήτηση για τους συγκεκριμένους όρους.
Πάμε λοιπόν να παίξουμε…
Οι εικόνες των γραφημάτων είναι ταυτόχρονα και σύνδεσμοι προς την συγκεκριμένη αναζήτηση.
Chicken VS Turkey
Δίνοντας τις λέξεις κλειδιά chicken και turkey βλέπουμε την σαφέστατη προτίμηση του κοινού στο κοτόπουλο έναντι της γαλοπούλας της οποίας όμως οι αναφορές αυξάνονται κατακόρυφα κάθε χρόνο κοντά στην ημέρα των ευχαριστιών. Η μικρότερη κορυφή στο γράφημα μετά την ημέρα των ευχαριστιών μάλλον πρόκειται για τα Χριστούγενα.
Hunting VS Fishing
Εδώ έχουμε την χαρά του μαθηματικού και του στατιστικολόγου, ίσως και ταυτόχρονα την πίκρα του μέσου οικολόγου. Κυνήγι ή ψάρεμα λοιπόν; Δείτε την υπέροχη συμμετρία.
Παρατηρούμε ότι τον Οκτώβριο το κυνήγι είναι στα “ντουζένια του” ενώ το ψάρεμα έχει “κεσάτια”. Το αντίθετο ακριβώς συμβαίνει τον Ιούλιο.
Ορίστε λοιπόν ένα “χρήσιμο” συμπέρασμα. Η προσθήκη ειδών αλιείας σε ένα κατάστημα που εμπορεύεται είδη κυνηγιού (και το αντίθετο) το καθιστά, αν όχι πιο επιτυχημένο τουλάχιστον βιωσιμότερο.
Superman VS Spiderman
Συντριπτική ήτα του Superman παγκοσμίως, με ισοπαλία στις Φιλιπίνες ενώ στην Ινδονησία φαίνεται να παίρνει κεφάλι.
Τα peeks μάλλον υποδηλώνουν εκδόσεις νέων ταινιών των υπερηρώων.
Whiskey + Whisky VS Vodka
Εδώ με εντυπωσίασε το αποτέλεσμα, τελικά θεώρησα δίκαιο να δώσω άλλη μια λέξη κλειδί για το Ουίσκι και να προσθέσω τα αποτελέσματα. Οπότε ουσιαστικά καταλήγουμε σε ισοπαλία.
Βλέπουμε αύξηση κάθε Δεκέμβριο η οποία να υποθέσω πως οφείλεται στο κρύο; Εντυπωσιακή ακόμη είναι η χαμηλή (ανα)ζήτηση της Βότκας στην Βενεζουέλα ;-)
Holidays
Και μια σύγκριση με μερικές από τις εορτές του δυτικού κόσμου.
Σταδιακή πτώση των Χριστουγέννων με αντίστοιχη άνοδο του Halloween ενώ Πάσχα και Ημέρα των Ευχαριστιών κρατούν σταθερά τις χαμηλότερες θέσεις τους. Μια και μιλάμε για εορτές δείτε και το ψάξιμο για τον Άγιο Βασίλη.
Dalaras VS Panousis
Πίσω στα δικά μας τώρα.
Χωρίς καμία εμφάνιση παλαιότερα, ο Τζιμάκος φαίνεται να έχει μια αξιόλογη θέση τα δύο τελευταία χρόνια. Ο Γιώργος πλέον αγωνίζεται να κρατήσει την πρωτιά των παλαιότερων χρόνων ενώ ευτυχώς την διατηρεί ακόμη σε Γιουγκοσλαβία και Κύπρο.